سازمان فضایی ناسا وجود حیات فرازمینی را تلویحا تایید کرد

*شاید در سال های گذشته افراد بسیاری سعی داشتند تا موجودات فرازمینی را اثبات کنند،اما چون ناسا هیچوقت ان را تایید و حمایت نکرده است،این افراد کمتر توانسته اند تلاش خود را به نتیجه برسانند.

اما به تازگی از مقالات ارشد ناسا پرده از این راز چندین ساله برداشته و وجود فرازمینی را رسما تایید کرده است.

*محقق ارشد ناسا به نام الن استفن میگوید:« در طی دهه اینده حتما شواهد قوی در مورد وجود حیات فرازمینی بدست خواهیم اورد.شواهد قطعی و فیزیکی نیز در 20 تا 30 سال اینده کشف خواهد شد.ما به یافتن پاسخ سوالی که هزاران سال است ذهن مردم را به خود مشغول کرده است،بسیار نزدیک شده ایم.»

*انچه از سخنان استفن میتوان برداشت کرد این است که دولت امریکا به دلایلی نامعلوم وجود این موجودات را تا به امروز علنی نکرده است و علاوه بر این گفته های استفن،مرگ مشکوک ویلیام کوپر که قصد داشت هدف ناسا را شفاف سازی کند،به شبهات  مردم مبنی بر تلاش دولت امریکا برای مخفی نگه داشتن این پدیده دامن زده بود.

*حال که ناسا وجود حیات فرازمنی را تایید کرده و ان حتمی میداند، به نظر میرسد تلاش افرادی که در دهه گذشته سعی داشتند تا این موضوع را برای عموم علنی کنند،بی پایه و اساس نبوده است.

*انچه مسلم است،این است که فناوری نجویی و فضایی و تحقیقات مربوط به انها روز به روز در حال پیشرفت است و کمتر نهادی میتواند علوم بدست امده را کتمان کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 29 دی 1396برچسب:, | 21:12 | نویسنده : yasaman |